sobota, 4 lutego 2017

Ciasto jogurtowe z ananasem


Składniki:

  • 2 szklanki mąki pszennej
  • 3/4 szklanki cukru
  • łyżeczka cukru wanilinowego
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • szczypta soli
  • 4 jajka
  • 2/3 szklanki oleju rzepakowego
  • 150 g jogurtu naturalnego
  • puszka 425 ml ananasa w kawałkach w syropie
  • cukier puder do posypania


Przygotowanie:
1) Ananasy wyłożyłam na sito i bardzo dokładnie osączyłam z syropu (syrop zachowałam do czegoś innego). Blaszkę o wymiarach 25x30 cm wyłożyłam papierem do pieczenia. Piekarnik rozgrzałam do 160*C z termo obiegiem.
2) Do miski przesiałam mąkę, dodałam do niej cukier, cukier wanilinowy, proszek do pieczenia i sól. Zamieszałam. Dołożyłam całe jajka, olej i jogurt. Całość miksowałam 3 minuty na najwyższych obrotach.
3) Gotowe ciasto wylałam do wyłożonej papierem blaszki. Na wierzchu równomiernie rozłożyłam kawałki ananasa.
4) Blachę wstawiłam do nagrzanego piekarnika i piekłam 40 minut. Po ostudzeniu posypałam cukrem pudrem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz