wtorek, 11 października 2016

Ciasto z migdałami i skórką pomarańczową



Składniki: 

  • 250 g masła
  • 300 g mąki pszennej
  • 1/2 szklanki skórki pomarańczowej
  • 250 g cukru do wypieków
  • 4 jajka
  • 1 szklanka mleka ( ja nie miałam i użyłam 3 łyżki jogurtu które rozpuśiłam w 1/2 szklanki wody) 
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • płatki migdałowe
UWAGA!!! Skórka okazała się niewypałem bo poszła na dno.

Przygotowanie:
Masło ucieramy z żółtkami i cukrem na puszystą masę. Dodajemy do masła przesianą mąkę z proszkiem do pieczenia, skórkę pomarańczową, i jogurt cały czas miksując. Do reszty składników dodajemy ubite na sztywno białka, całość delikatnie mieszając łyżką do połączenia składników. Ciasto wylewamy do foremki wysmarowanej tłuszczem i obsypanej bułką tartą. Na górę sypiemy płatki migdałów. wstawiamy do nagrzanego do 180 stopni piekarnika na 40 minut
Składniki powinny być w temperaturze pokojowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz