czwartek, 1 sierpnia 2019

Kotlety z siekanych filetów z kurczaka


Oto moje małe odkrycie. Zostały mi filety z kurczaka a nie chciałam robić tradycyjnych kotletów. Pokroiłam mięso na kawałki, dodałam parę innych składników i wyszły przepyszne kotleciki.

Składniki:
  • 2 duże pojedyncze piersi z kurczaka 
  • 1 średnia cebula 
  • 2 jajka
  • 1 czubata łyżka mąki 
  • około 4 łyżek bułki tartej 
  • 1 łyżeczka papryki
  • sól
  • pieprz 
  • 1/4 łyżeczki suszonego czosnku 
  • olej do smażenia
Przygotowanie:
  1. Filety z kurczaka i cebulę, kroję w drobną kostkę, wrzucam do miski, dodaję pozostałe składniki i wszystko dokładnie mieszam. Masa musi być na tyle gęsta aby dało się formować kotlety, jeśli nie jest można dodać więcej bułki tartej.
  2. Formuję kotlety i wrzucam na rozgrzany olej. Smażę z obu stron aż będą rumiane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz